LES ANTOINES BELGA
Tast fet el 6 octubre 2013 per panxampla
Primer brou de Les Antoines, uns homebrewers del barri de Les Corts de Barcelona. Curiosa la seva etiqueta ‘deluxe’ amb paper verjurat. Si bé en les cerveses Keks, els autors homenatjaven els pares tot oferint-los un lloc honorífic en les etiquetes, Les Antoines s’auto-homenatgen en primer terme.
Estem davant una ale d’estil belga. En obrir el tap del tipus grölsch, la cervesa surt amb forta pressió, aportant una agradable olor a llúpol. En copa te un color ataronjat i amb caràcter tèrbol. L’escuma beix puja ràpidament i s’esvaeix amb igual velocitat. L’aroma com deia abans a llúpol, maltes, i alguns matissos herbals i afruitats. En boca, de cos mitjà em recorda a una espècia, jo diria que es clau d’espècia pero em costa afirmar-lo. No es gens amarga, pel que la fa fàcil de beure. Suau d’alcohol, comparable a la Chimay vermella, sense molestar. Una bona cervesa, molt més bona que moltes de les artesanes comercials.
ALTRES CERVESES DE LA MATEIXA BROUERIA JA COMENTADES:
GRACIAS MAESTRO POR TUS COMENTARIOS TAN GENEROSOS
Es la verdad. Además dos dias después de tomar la vuestra, probé una ‘belgian style¡ artesana llamada Loly Pop, de la Whym (como la matxo mort) y pfffffffffffff, que cosa más mala!!!
La optimo bruno a su lado es agua bendita!!! jajajaja
Pingback: LOLY POP | Petits Grans Plaers
Pingback: LES ANTOINES 6 | Petits Grans Plaers
Pingback: LA SEPTIMA | Petits Grans Plaers